Gedichten voor de slapelozen

In deze verzamelbundel doet Rutger Willem Weemhoff als dichter op uiteenlopende wijze poëtisch verslag van zijn binnen- en buitenwereld. Who the hell is: Rutger Willem Weemhoff Deze auteur was actief als acteur in het theater en voor televisie. Naast zijn bezigheden als acteur studeerde Weemhoff in de jaren ‘80 tevens een tijdlang filosofie aan de Gemeentelijke Universiteit van A’dam. 'Filosofie van de dood, da's pas leven!' luidt zijn montere motto als ‘de filosoof van de dood' in een interview met Filosofiemagazine: ‘Ik sterf, dus ik ben (niet)’. Als onafhankelijke auteur en publicist schreef hij tal van teksten. Weemhoff biedt zijn schrijfwerk aan via een eigen ideële uitgeverij, onder de naam die zijn totale oeuvre het beste covert: Partout. Producties zijn uitsluitend te bestellen als paperback.

Is Gedichten voor de slapelozen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gedichten voor de slapelozen