Dagboek van een manny

Dagboek van een manny

Gelezen 61 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 22 Favoriet 0 Recensies 5
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 1   Topics 0
Jamy Whitfield is getrouwd met een deftige advocaat, moeder van drie kinderen en resideert tussen de superrijken van Park Avenue, New York. In tegenstelling tot de meeste andere vrouwen uit de buurt heeft ze een leuke maar veeleisende baan als televisieproducer. Jamy wil haar man en kinderen natuurlijk niet verwaarlozen. Wanneer ze hoort van de nieuwste ultra exclusieve rage om een mannelijke 'nanny' in te huren, laat ze haar oog vallen op Peter Connelly, 28 jaar oud, knap, gevoelig en sportief.
Ondanks felle tegenstand van echtgenoot Jeffrey, raakt Peter al snel helemaal thuis in huize Whitfield. Hij blijkt een ware redder in de nood - op meerdere fronten. Maar al snel beginnen de roddels van de jaloerse East Side schoolpleinmaffia... en alles implodeert.
DAGBOEK VAN EEN MANNY: Flitsend, ontwapenend, en in een ronkend tempo neemt Holly Peterson de extreme leefwijze van New Yorks rijkste .0001 procent op de korrel. Alleen een insider kan met zoveel humor en scherpte over de Manhattan jetset schrijven. Deze briljante debuutroman sleept je volledig mee.

The House of Books B.V.
31 oktober 2006
01 januari 2012

Reacties op: Dagboek van een manny