Daisy Jones & The Six

Rank 3072 Gelezen 117 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 87 Favoriet 10 Recensies 9
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 3 Top25's 10   Topics 0
In Daisy Jones & The Six van Taylor Jenkins Reid droomt de knappe maar instabiele Daisy Jones er eind jaren 60 van een beroemd zangeres te worden. Ze wordt voorgesteld aan Billy Dunne, de frontman van de opkomende rockband The Six. De vonken spatten ervan af en hun eerste hit slaat in als een bom. Billy’s vrouw is zich bewust van de chemie tussen haar man en Daisy, maar hun huwelijk en gezin staan voorop. Die romantiek is niets voor de coole toetsenist Karen die de liefde opzijschuift voor haar carrière in een tijd die daar nog niet rijp voor is.

Daisy Jones & The Six is een verslavende roman over de opkomst en ondergang van een band, maar bovenal over drie krachtige vrouwen die leven voor hun dromen en er alles voor overhebben om die te laten uitkomen.

Lette Vos
Ambo|Anthos
11 oktober 2019
14 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Arenda

Gea Smits Hebban Recensent

Originele vertelwijze zorgt voor extra dimensie

door: Gea Smits 1 like

Daisy Jones & the Six gaat over ‘sex, drugs en rock & roll’. Het beschrijft het ontstaan, het succes en het uiteenvallen van een fictieve rockband uit de jaren zeventig. Het lijkt wel een biografie van een echt bestaande rockband, zo goed komen de personen en de nummers tot leven. Zelfs hun...

Reacties op: Daisy Jones & The Six