Damn Horny

Damn horny

Gelezen 26 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 24 Favoriet 1 Recensies 0
Literatuur & Romans Artikelen 2   Topics 0

Beschouw dit boek als een ode aan wat seks voor niet-cismannen allemaal is en kan zijn en als een pleidooi om schaamteloos van dit alles te genieten.

Tot nu toe heeft de wondere wereld van de seksverhalen Marie Lotte Hagen en Nydia van Voorthuizen, ook bekend als feministisch duo DAMN, HONEY, vaak teleurgesteld. Bakken cis- en heteronormativiteit, schoonheidsideaal galore, het gros wordt verteld vanuit de mannenblik en breek hen de bek niet open over dat eeuwige geseksualiseer van lesbische vrouwen en het fetisjeren van dikke mensen, trans mensen of mensen met een beperking.

De auteurs besloten het heft in eigen handen te nemen en een erotische bundel samen te stellen met verhalen waar ze zelf heet van worden, geschreven door hun favoriete feministen. Ook beantwoordden hun podcastluisteraars de vraag: ‘Waar krijg jij de hots van?’ Verwacht dikke konten, strap-ons en packers, geile dominante vrouwen en non-binaire personen die weten wat ze willen, klungelseks, communicatie in bed, spank sessies en nog veel meer.

Damn horny is een verzameling van diverse seksverhalen, queer as fuck en ver weg van de eeuwige male gaze. Met verhalen van Babs Gons, Alma Mathijsen, Tatjana Almuli, Stella Bergsma, Simon(e) van Saarloos, LIONSTORM, Maud Wiemeijer, Kaat Bollen en anderen. En natuurlijk de honeys themselves.

Lifestyle & Vrije tijd
Blossom Books