Dans om de troon

Dans om de troon

Rank 4845 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Een onverwachte ontmoeting heeft ingrijpende gevolgen. Kan Isa haar eigen toekomst nog bepalen?

Normandië 1064
Isa heeft haar ouders nooit gekend. Ze is opgevoed door haar grootouders op een afgelegen burcht. Als haar opa overlijdt, wordt ze naar het hof van hertog Willem van Normandië gestuurd, met een bewijs van haar afkomst. Wie is ze werkelijk? Al snel ontdekt Isa dat ze een bedreiging vormt voor iedereen die op de Engelse troon aast. Koning Edward heeft nog maar kort te leven en hij heeft geen opvolger. Dan begint de dans om zijn troon…

‘Het is een talent om historie en fictie zo te combineren dat er een fascinerend verhaal ontstaat.’ - Vrouwenthrillers

De auteurs zijn er meesters in om van geschiedenis een levendig verhaal te maken. Zowel hun thrillers als hun historische romans krijgen lovende recensies. In 2018 werden ze voor hun hele oeuvre onderscheiden met de Gouden Vleermuis.

De Crime Compagnie
09 januari 2020