Dansen met de duivel

VN:

Dansen met de duivel

Gelezen 12 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0
Wat gebeurt er als de man die je ooit liefhad een moordenaar blijkt te zijn?

Voor dat dilemma komt rechercheur Catrin Thomas te staan wanneer het lichaam van haar ex wordt gevonden in het donkere water van Cardiff Bay. Het politierapport geeft aan dat Rhys omgekomen is nadat hij, knetterhigh, een vrouw heeft aangevallen en een man heeft vermoord, maar Catrin vertrouwt het niet. Hoe meer ze zich verdiept in het bewijs, hoe verder ze verwikkeld raakt in de schimmige wereld van occulte sekten. Het onderzoek leidt haar naar een afgelegen eiland waar in de jaren zeventig een serie omstreden paranormale experimenten heeft plaatsgevonden. Daar komt de zaak tot een verbijsterende climax.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Sympathy For The Devil
Hans Verbeek
de Fontein
05 oktober 2010
15 mei 2012

Marks kan een prima plot verzinnen en die uitwerken tot een goedlopend verhaal. De lezer mag oordelen over de stijl waarmee hij dat doet.

door: Anne Terwisscha 1 like
Op vijftienjarige leeftijd werd Catrin Price ontvoerd en misbruikt. Ze werd gered door de politieman Rhys. Een paar jaar later werkt Catrin ook bij de politie en woont ze samen met Rhys. Als politiemensen raken ze betrokken bij de verdwijning van een zanger van een band, Owen Face. Het lijkt erop...

Reacties op: Dansen met de duivel