Een chille clip, vet irri ouders en Puck is in love

Britt gaat helemaal uit haar dak. Blok Geitensok, de grootste loserleraar van school die verkering heeft met haar moeder, gaat verhuizen. Zou ze dan eindelijk van hem af zijn? Samen met haar broertje geeft Britt zich meteen op voor het tv-programma Gezocht: leuke man voor onze moeder. Puck, Britts BFF, is desperate in love op Michael. Hij helpt haar bij het maken van posters voor haar band Crazy Ontbijtkoek. Het wordt tijd dat de band doorbreekt, vindt Puck. Ze maken een coole clip en plaatsen die op YouTube. Zal Crazy Ontbijtkoek eindelijk beroemd worden?

Recensies (3)

Meer recensies

Is Een chille clip, vet irri ouders en Puck is in love het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een chille clip, vet irri ouders en Puck is in love