David en Evie

David en Evie

David Martinez is een data-analist van drieëntwintig die een bijzonder talent heeft ontwikkeld om op basis van grote hoeveelheden data voorspellingen te doen. Hij solliciteert bij de AIVD in Nederland en wordt door enkele rake prognoses al snel geronseld door de Geheime Dienst van Amerika. Daar verbaast hij iedereen met zijn logische uitspraken en doet een bizarre ontdekking. Zo bizar dat het beter geheim kan blijven. Zijn jeugdpsycholoog Webber vergezelt hem op zijn avontuurlijke reis.
Evie Vergeer is een naïeve vrouw van eenentwintig jaar die bij haar moeder woont in de biblebelt op de Veluwe. Na haar studie in de ouderenzorg vertrekt ze voor een jaar naar Amerika en krijgt een enorme teleurstelling te verwerken als haar digitale vriend een oplichter blijkt te zijn. Wanhopig sluit ze zich aan bij de sekte van Gods dienaressen waar de leidster in haar laatste levensadem een profetie uitspreekt en de dienaressen een krankzinnige opdracht geeft.
Een wereldramp van gigantische proporties brengt David en Evie bij elkaar. Meer dan een heftig en kortstondig samenzijn zit er voor de verliefde mensen niet in. Toch is het allemaal niet voor niets geweest.
Brave New Books
13 november 2019
9789402197501 , 9789402116779

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,60 Bestel het e-book € 9,50