De 100 mooiste e-bike routes van Nederland

Met een e-bike kom je verder, zie je meer en fiets je relaxter. Met deze fraai uitgevoerde fietsgids ontdek je alle provincies van Nederland in maar liefst 100 fietsroutes, speciaal voor elektrische fietsen. Routes met knooppunten van 40 tot 85 kilometer voor uren plezier langs mooie natuur, gezellige dorpen, knusse stadjes en leuke bezienswaardigheden.

We vertellen je wat je gaat zien, welke bezienswaardigheden onderweg een bezoekje waard zijn en helpen je met handige startplekken, gezellige terrassen, oplaadpunten, kaarten, mooie foto’s en persoonlijke tips. Met QR-codes geven we je extra hulpmiddelen zoals actuele vaartijden van veerponten, parkeerplekken en gpx-bestanden. Een compleet boek voor de fietsliefhebber.

IN HET KORT

• 100 fietsroutes, speciaal voor e-bikes
  • Routes van 40 tot 85 kilometer voor uren plezier
  • Eenvoudig te volgen met fietsknooppunten
  • Uitvoerig beschreven, met kaarten en mooie foto’s
  • Handige startplekken en oplaadpunten onderweg
  • Bezienswaardigheden, rustplekken en leuke horeca met terrassen
  • Extra informatie zoals veerponten, parkeerplekken en gpx-bestanden

Is De 100 mooiste e-bike routes van Nederland het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De 100 mooiste e-bike routes van Nederland