de 366ste dag - gedichten

De 366ste dag, gedichten: Vier seizoenen van een mensenhart, dat geraakt wordt door en zingt voor de omringende natuur. Gedichten vol verwondering over hoe verbijsterend mooi de wereld kan zijn, op een heel gewone dag. Kleine scènes realiteit, inzoomend op het zichtbare en het onzichtbare. Petra Doom: Petra is auteur van meerdere fantasyboeken. Ze heeft een voorliefde voor sprookjeselementen en mythologische verhalen en hield als kind al van spelen met taal. Illustratrices Annemie Bockstaele en Nieke Van Zeghbroeck scherpten hun potloden aan het tekenen van mandala’s, voor ze op een vrijere stijl overgingen. De natuur is hun grote inspiratiebron. De gedichten in deze bundel zijn een van de wortels van het woord-muziek-en-kleur-project ‘De 366ste dag’, dat verder bestaat uit een: - geïllustreerd prozaverhaal ‘De 366ste dag’; ISBN 9789493210486 - en een cd ‘De 366ste dag’; uitvoering Davina Doom

Poëzie
Poezie