Overstekers 3 - Koninklijke magie

Koninklijke magie

Gelezen 28 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 55 Favoriet 2 Recensies 13
Fantasy & SF Spots 6   Topics 0

Vijf jaar nadat Mirabel uit de magische wereld Aeterna is overgestoken heeft ze in de mensenwereld haar plekje gevonden. Als bemiddelaar voor andere Overstekers - wezens als faunen, waternimfen en ifrieten - sust ze conflicten waarbij hun bestaan aan het licht zou kunnen komen.

Wanneer een van de Portalen op de mensenwereld wordt vernietigd heeft Mirabel geen andere keuze: ze moet terugkeren naar Aeterna om te achterhalen wat er gebeurd is. Aan het hof blijkt dat de verzegeling van het achtste Portaal scheuren vertoont, waardoor een nieuwe oorlog met de daimonen dreigt. De Koningin weigert echter in te grijpen en heeft zich uit de troonzaal teruggetrokken...

Is Mirabels bemiddelaarstalent genoeg of moet ze een beroep doen op de gave die ze nooit had mogen aanvaarden?

Koninklijke magie is de spannende ontknoping van de urban fantasy-reeks Overstekers.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy