Hof van vleugels en verwoesting

Gelezen 942 Aan het lezen 37 Wil ik lezen 489 Favoriet 178 Recensies 24
Young adult Lijsten 10 Spots 19 Hebban 1000 202   Topics 0

Het meeslepende slot van de fantasyserie van topauteur Sarah J. Maas

Een naderende oorlog bedreigt alles waar Feyre van houdt in het bloedstollende derde deel van de Hof van doorns en rozen-serie.

Feyre is teruggekeerd naar het Lentehof, vastbesloten informatie te verzamelen over Tamlins plannen en die van de koning, die heel Prythian wil overheersen. Maar ze moet een dodelijk spelletje spelen om Tamlin te misleiden – één misstap betekent het einde, niet alleen van Feyre, maar van haar hele wereld.
Als de oorlog uitbreekt, moet Feyre beslissen wie van de oogverblindende en dodelijke Edelheren ze kan vertrouwen. En ze zal op onverwachte plekken naar bondgenoten moeten zoeken.
De aarde kleurt rood wanneer de immense legers strijden voor de macht over dat wat hen allemaal kan vernietigen.

Young Adult
Fantasy
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Fictie 15+
Hof van doorns en rozen (3)
Gerdien Beelen Valerie Janssen
Van Goor
30 mei 2017
30 mei 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Lindy (Hebban Crew) Hebban Crew

Je favoriete personages komen nog meer tot leven

door: Lindy (Hebban Crew) 3 likes

Na het spectaculaire einde van Hof van mist en woede, waarin Tamlins verraad door zijn afspraak met de koning van Hybern aan het licht kwam en Feyre’s zussen Elain en Nesta tot Fae gemaakt werden, wachtten vele fans van de ‘Hof van doorns en rozen’-trilogie van Sarah J. Maas ongeduldig op de...

Reacties op: Hof van vleugels en verwoesting