Huis van aarde & bloed

Rank 4408 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 2 Recensies 0

De nieuwe serie van wereldwijde bestsellerauteur Sarah J. Maas

Crescent City is een bruisende, moderne stad waar mensen en magische wezens op gespannen voet met elkaar samenleven. De stad strekt zich uit in zeven districten, van het knusse stadshart en chique woonwijken, tot duistere uithoeken en de beruchte markt waar van alles te koop is, van vers vlees tot smokkelwaar.
In de stad maken vier huizen de dienst uit. Bryce Quinlan – half mens, half Fae – behoort tot het huis van aarde & bloed, net als alle andere mensen, dieren, heksen en Fae. Samen met haar vrienden geniet ze volop van alles wat Crescent City te bieden heeft. Maar als de stad wordt getroffen door een wrede moord, komt er abrupt een einde aan haar zorgeloze leven. Bryce krijgt de opdracht de dader te ontmaskeren, samen met de beruchte huurmoordenaar Hunt Athalar. Maar hun verwoede poging het mysterie op te lossen, zet meer in beweging dan ze lief is.
De pers over de Glazen troon-serie

‘Een unieke combinatie van liefde, actie en personageontwikkelingen. Een waardige afsluiter van een van de populairste YA/fantasy-reeksen ooit.’ Hebban.nl
‘Wie begint kan niet meer stoppen met lezen. Deze wereld slokt je op en laat je niet meer los.’ The Guardian
‘Epische fantasy in de stijl van In de ban van de ring en Game of Thrones.’ The Huffington Post

Boekerij
03 maart 2020