Hof van zilveren vlammen

Rank 37 Gelezen 37 Aan het lezen 34 Wil ik lezen 329 Favoriet 17 Recensies 0
Young adult Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

Het langverwachte vierde deel van de internationale bestsellerserie Hof van doorns en rozen.

Nesta Archeron is trots, snel boos en niet zo vergevingsgezind. Sinds ze tegen haar wil Hoge Fae is geworden heeft ze moeite om haar plaats in het vreemde en dodelijke Nachthof. Maar erger dan dat is dat ze de verschrikkingen van de oorlog met Hybern niet kan vergeten.

De enige persoon die haar woede meer dan wie dan ook aanwakkert is Cassian. Maar dat is niet het enige wat hij in haar aanwakkert. Het vuur tussen hen valt niet te ontkennen en al helemaal niet als ze opeens gedwongen op elkaar aangewezen zijn.

Als de dreiging van oorlog opnieuw haar schaduw over het land werpt, zullen Nesta en Cassian de strijd met zichzelf en hun vijanden aan moeten gaan als ze de fragiele vrede willen bewaren. Maar het ultieme gevaar is hun zoektocht naar acceptatie – en genezing – in elkaars armen.

Young Adult
Fictie 15+
Hof van doorns en rozen (4)
Marike Groot Sander Brink ...
Unieboek | Het Spectrum
16 februari 2021
16 februari 2021

Reacties op: Hof van zilveren vlammen