De donkere kroon

Rank 2908 Gelezen 718 Aan het lezen 23 Wil ik lezen 290 Favoriet 79 Recensies 15
Young adult Lijsten 1 Spots 8 Top25's 17 Hebban 1000 535   Topics 0

Het spannende en romantische vervolg op De glazen troon.

In De donkere kroon raakt Celaena verstrikt in een onontwarbare kluwen van liefde, macht en trouw. Celaena Sardothien mag dan de kampioen van de koning zijn geworden, haar trouw aan de kroon is nihil. Ze balanceert op een levensgevaarlijk koord dat bij één verkeerde beweging kan breken. Dan blijken er nog meer duistere krachten aan het werk dan Celaena al vermoedde en komt alles wat ze liefheeft in gevaar. Ze zal keuzes moeten maken: wie kan ze vertrouwen en wie is het waard om voor te vechten?

Sciencefiction & Fantasy
14 maart 2017
9789022571118 , 9789402301960 , 9789022580288

Waardig vervolg

door: Iris Spanbroek 1 like

De Donkere Kroon (The Midnight Crown, 2013) is Sarah J. Maas’ vervolg op haar fantasydebuut De Glazen Troon, en om maar meteen met de deur in huis te vallen: nummer twee is een heel waardige opvolger. Celaena Sardothien heeft het toernooi gewonnen en werkt nu in opdracht van de koning. Terwijl er...

Reacties op: De donkere kroon