Het mes van de sluipmoordenaar

Geen voorkennis van de serie vereist, dus perfect voor nieuwe lezers

Celaena Sardothien is Adarlans meest gevreesde sluipmoordenaar. Officieel ligt haar loyaliteit bij Arobynn Hamel, meester van het Sluipmoordenaarsgilde, maar in werkelijkheid vertrouwt ze alleen haar collega Sam. In deze vijf verhalen, die zich afspelen vóór De glazen troon, volgen we Celaena op vijf gevaarlijke missies, van afgelegen eilanden tot woestijnen vol vijanden, waar ze vecht om slaven te bevrijden en zich te wreken op tirannieke heersers. Maar er is één probleem: deze missies gaan recht in tegen het beleid van Arobynn Hamel. En op verraad staat de allerhoogste straf…

Redactionele recensie

Recensies (15)

Meer recensies

Is Het mes van de sluipmoordenaar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het mes van de sluipmoordenaar