De Aarde Neuriet in B-mineur

`Heeft onze familie geheimen?
`Die heeft elke familie, Gwenni. Grote geheimen, kleine geheimen, onnozele geheimen, slechte dingen die we willen verbergen.

Gwenni Morgan is twaalf jaar oud en houdt van aardbeienpudding en detectives. `s Nachts deelt ze haar smalle bed met haar oudere zus Bethan, die altijd het grootste deel van het bed in beslag neemt. In haar dromen stijgt Gwenni uit boven het dorp en ziet ze dingen die overdag verborgen blijven.
Als op een dag een man uit het dorp spoorloos is verdwenen, gaat Gwenni op onderzoek uit. Ze probeert de waarheid te vinden aan de hand van dorpsroddels en halve gesprekken. Maar zijn haar conclusies wel de juiste? Haar rondvraag in het dorp brengt een goed bewaard dorpsgeheim naar boven, een geheim dat meer te maken heeft met haar eigen familie dan ze ooit had kunnen dromen.

Recensies (1)

Is De Aarde Neuriet in B-mineur het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De Aarde Neuriet in B-mineur