De blog naar vrijheid

Emma besluit, na de zoveelste ruzie met haar vader, een blog te beginnen over haar rotleven. Vooral om het van zich af te schrijven, maar ook om lotgenoten te vinden. Ze komt in contact met Ben, die hetzelfde heeft meegemaakt en haar wil helpen. In het begin is Emma toch nog wat terughoudend, maar al snel laat ze haar wantrouwen varen. Haar nood aan een gesprek met iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en haar bovendien niet kent, is groter dan haar gebrek aan vertrouwen. Maar dan blijkt plots dat Ben geen onbekende is, maar iemand uit haar nabije omgeving.

'De blog naar vrijheid' is het eerste deel uit de reeks 'Op zoek naar mezelf'

Sinds mijn tienerjaren is schrijven een grote passie. Door succesvol mee te doen aan wedstrijden begon het te kriebelen om een stap verder te gaan: een boek schrijven. Ik debuteerde met mijn verhaal 'Als haat en liefde samen komen' en publiceerde al verschillende kortverhalen.
Met dit boek begint Els aan een nieuw avontuur: een reeks schrijven voor jongvolwassenen.

Is De blog naar vrijheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De blog naar vrijheid