De chocolatiers

Rank 1665 Gelezen 75 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 84 Favoriet 1 Recensies 7
Feelgood Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

San Francisco, 1953. Celina Savoia is zeer aangedaan door de voortijdige dood van haar echtgenoot, een professionele chocolatier. Ze besluit hun jonge zoon mee te nemen naar de zonnige Italiaanse Amalfi kust, om kennis te maken met de familie van zijn vader. Maar als ze begint aan een magisch, romantisch bestaan van chocolade maken aan zee, omringd door een liefhebbende familie, begint ze te vermoeden dat haar man niet de geliefde zoon en broer was om wie ze rouwen. Hoewel een tweede kans op liefde binnen handbereik is, houdt het mysterie van de ware identiteit van haar man Celina tegen. Ze is vastbesloten om de waarheid te achterhalen. Samen met de broer van haar man gaat Celina, op zoek naar het verleden, naar een afgelegen Zuid-Amerikaanse cacaoplantage. Daar moeten ze het bedrog onder ogen zien dat hun levens dreigt te vermorzelen.

Romantiek
Romantiek
Karakter Uitgevers B.V.
16 september 2019
25 september 2019
9789045216768 , 9789045219769

Helma Koot Hebban Recensent

Fijne schrijfstijl geeft positieve doorslag

door: Helma Koot 5 reacties

Als je begint in De chocolatiers van Jan Moran is het verstandig om alvast een schaaltje met bonbons klaar te zetten. Waarom? Omdat de beschrijving van al die heerlijke smaken ervoor zorgt dat je dat feelgoodgevoel, dat chocolade je geeft, gewoon zelf wil ervaren.

‘Voel de zachtheid op uw...

Reacties op: De chocolatiers