De Cock en de dartele weduwe

Kort nadat Charlotte van Hoogendoorn, een jonge weduwe van een bloedstollende schoonheid, op het bureau Warmoesstraat aangifte komt doen van stalking door haar vorige minnaar, wordt haar nieuwe verovering vermoord gevonden. Is de stalkende en jaloerse Boris van der Putten de moordenaar? Of misschien de op wraak beluste Marinus Veldhuizen? Charlotte houdt van mannen met geld, en dat die mannen tientallen jaren ouder zijn dan zij, maakt haar niet veel uit. Chantage en fraude, liefde en passie, maar vooral geld - veel geld - lijken een rol te spelen in deze zaak, die onder de hoede komt van rechercheur De Cock met ceeooceekaa. En hoewel moord altijd gruwelijk is, heft het rechercheteam tot slot bij De Cock thuis het glas op de misdaad. 'Daar danken wij alles aan. Zonder de misdaad hadden wij geen emplooi.'

Recensies (2)

Meer recensies

Is De Cock en de dartele weduwe het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Cock en de dartele weduwe