De Cock en de dood van de Helende Meesters

Rank 4058 Gelezen 70 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

Uit de Kliniek van de Helende Meesters verdwijnt op een dag een plastisch chirurg. Niet zijn drie collega's van de kliniek waarschuwen de politie, maar een mooie veertigjarige vrouw. Zij was voor \"een kleine correctie\" onder behandeling van de nu verdwenen chirurg, en in korte tijd was er een liefdesrelatie tussen hen ontstaan. Omdat ze de chirurg al een paar dagen niet bereiken kon, schakelde zij rechercheur De Cock in.

Wat op een eenvoudige en vermoedelijk slechts tijdelijke verdwijning lijkt, groeit uit tot een drama, waarbij het aantal verdachten met de dag groeit. En dat geldt ook voor het aantal moorden. Het is aan De Cock en Vledder om uit de wirwar van mogelijkheden op te maken wie de dader is. Vledder heeft van het begin zijn twijfels: 'De Cock, dit wordt de eerste zaak in je leven die je verknoeit!'. Zou het?

Detective
De Cock (58)
de Fontein
16 oktober 2002
31 oktober 2009

Prima als tussendoortje

door: Marco Books 1 like
Op het gebied van detectives is A.C. Baantjer al jaren dé bestseller auteur van Nederland. Elk jaar verschijnen twee deeltjes in de serie over rechercheur De Cock en die vliegen als warme broodjes over de toonbanken van de vaderlandse boekhandels. En elk deeltje is bereid volgens een geijkt model...

Reacties op: De Cock en de dood van de Helende Meesters