De diagnose & De onbekende dader

Thrillers & Spanning   Topics 0

De Diagnose: Laura heeft een perfect leven, ze doet ontzettend veel en staat klaar voor haar twaalfjarig zoontje Levi. Sinds kort is ze gescheiden van haar ex man Matthijs. Voor nu lijkt alles goed te gaan, op school gaat het goed en ook Laura mag niet klagen. Maar dan slaat het noodlot toe. Laura voelt zich al een paar dagen niet helemaal lekker en besluit contact op te nemen met het ziekenhuis voor verder onderzoek. Als Laura zich opnieuw moet melden in het ziekenhuis heeft de arts een slecht bericht. Laura krijgt de diagnose kanker. Haar hele leven staat op zijn kop. Ze starten direct met een behandelplan die maar even aanslaat. Want in de toekomst heeft ook een behandelplan geen zin meer. Er zijn te veel uitzaaiingen gevonden, en Laura heeft nog maar een paar maanden te leven. Na een paar maanden is het leven van de familie veranderd. Laura is sinds kort overleden, nu is het de vraag houdt Matthijs het vol? De onbekende dader: Er worden mysterieuze moorden gepleegd. Sandra moet een paar vrije dagen opnemen maar het loopt helemaal uit de hand. Op het eiland wordt er een dood meisje gevonden lukt het de twee om ooit de dader te vinden?

Thriller
Mijnbestseller.nl