De dochter

De dochter

Gelezen 39 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 34 Favoriet 0 Recensies 15
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 2   Topics 0
In de psychologische thriller 'De dochter' van Linda Bruins Slot ontdekt een jonge vrouw de diep verborgen geheimen van haar familie en loopt ze met open ogen in een val.

Een heftig telefoontje zet Sofies leven op de kop: haar vader ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Hij is aangevallen door een onbekende man en van zijn nieuwe vrouw ontbreekt elk spoor. In de dagen die volgen doet Sofie een aantal schokkende ontdekkingen over haar familie, terwijl haar vader weigert te praten. Een rots in de branding is Matthijs, tegen wie ze letterlijk is aangelopen in het ziekenhuis. Hij laat zich niet afwimpelen en eigenlijk wil Sofie niets liever dan zich helemaal aan hem overgeven. Onwetend van de prijs die ze daarvoor zal moeten betalen.

Van Linda Bruins Slot verscheen eerder de thriller 'Oog in oog'. Ook schreef ze het boekje 'Tussen pumps en pampers, columns over het moederschap'. Zo lichtvoetig als haar columns zijn, zo beklemmend zijn haar thrillers.

Thriller
Kok