De dochter van de apotheker

De dochter van de apotheker

Rank 98 Gelezen 37 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 155 Favoriet 3 Recensies 8
Feelgood   Topics 0

Wervelende historische romance voor de lezers van Corina Bomann en Marie Lamballe.
Keulen, 1838. Anna Sophia houdt ervan om haar vader te helpen in de apotheek. En ze is trots op haar eigen recept: heerlijke keelsnoepjes. Wanneer de apothekersleerling August haar het hof maakt, lijkt ook haar toekomst rooskleurig. Ze zal met hem trouwen en hij zal de apotheek overnemen. Maar dan krijgt haar vader een mysterieuze ziekte, en begint August zich steeds vreemder te gedragen. Heeft hij misschien iets met de toestand van haar vader te maken? Tegelijkertijd keert banketbakker Franz Stollwerck terug van zijn reis door Europa. Hij is al van kinds af aan verliefd op haar en doet haar nu een huwelijksaanzoek. Anna Sophia zal een moeilijke keuze moeten maken.
De dochter van de apotheker is het eerste deel in de Chocolade Dynastie: een onvergetelijke familiesaga, vol liefde, jaloezie, vriendschap en verraad. En overheerlijke chocolade...

Feelgood
De chocoladedynastie (1)
Sylvia Wevers
Oceaan
14 juni 2022
16 juni 2022

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Lise10

Reacties op: De dochter van de apotheker