De Dood waart rond

Journalist Willem van Straeten heeft de strijd aangebonden met de machtige tijdsdemon Azoëllos, maar deze geeft zich niet zomaar gewonnen.
Alle natuurwetten tartend is het Castlefest in het verleden verdwenen en bevindt zich in een soort eeuwigdurende cyclus. Ondertussen duiken overal de meest fantastische creaties op die de menselijke geest ooit hebben verzonnen, en niet ieder fantasiewezen heeft het beste voor met zijn geestelijke ouders.
Heden, verleden en fantasie dreigen in een onontwarbare kluwen in elkaar verweven te raken, als zelfs De Dood zich op Castlefest vertoont...
Castlefest, waar de realiteit fantasie wordt...

Over de auteur:
Tim Lommerse woont in Amsterdam, waar hij afstudeerde als master in de fantasyliteratuur. In zijn studie specialiseerde hij zich in de verhouding tussen fantasywerelden en onze eigen wereld, een verband dat hij in de interactieve workshop worldbuilding verder hoopt te onderzoeken. Zelf schrijft hij het liefst verhalen die onze wereld en het bovennatuurlijke met elkaar vermengen. Om toch een beetje met beide benen in het Aardse te blijven schrijft hij wereldse teksten op aanvraag

Recensies (2)

Meer recensies

Is De Dood waart rond het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Dood waart rond