De drieling met vakantie

"Dit wordt vast een onvergetelijke vakantie," lacht Inekes vriendin Tjapke. Alleen al het idee dat Inekes zusjes Janneke en Marieke bij haar met vakantie zijn, belooft veel plezier en gezelligheid. Tjapke woont op een woonboot, De Fuut. Haar eigen vader en moeder zijn met vakantie. Niets bijzonders zul je misschien denken. Maar de boot heeft iets geheimzinnigs. 's Nachts worden Tjapke en de drieling wakker van gestommel op het dak... Later wordt het tochtje met de fluisterboot ondanks de motorpech toch een succes. Door Jannekes toedoen, komen onze vriendinnen met een levensgrote foto in de krant. Een leuke afsluiting van een heerlijke vakantie... vol gezelligheid, vriendschap en spanning!

Is De drieling met vakantie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De drieling met vakantie