De Exmoor-trilogie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

In de Exmoor-trilogie zijn de eerste drie thrillers van een van de beste misdaadauteurs van dit moment, Belinda Bauer, voor het eerst samen gebracht: Rusteloos land, De duistere kant en De eerlijke vinder.
Rusteloos land - De twaalfjarige Steven Lamb heeft een belangrijk doel voor ogen: het lichaam van zijn oom Billy vinden, die als kind is verdwenen. Hij neemt contact op met de vermoedelijke moordenaar die gevangen zit. Het is het begin van een kat-en-muisspel tussen een wanhopige jongen en een verveelde kindermoordenaar.
De duistere kant - In de kleine gemeenschap van Shipcott, waar iedereen elkaar kent en er nooit iets gebeurt, verandert het leven op slag als op een kille sombere winterdag een oudere vrouw in haar bed vermoord blijkt te zijn. Van de dader ontbreekt elke spoor. Jonas Holly, de lokale politieman, begrijpt niet hoe dit in zijn dorp heeft kunnen gebeuren.
De eerlijke vinder - Tijdens een lange hete zomer valt er een donkere schaduw over Exmoor. Kinderen verdwijnen en inspecteur Reynolds heeft de zware taak om de ontvoerder te vinden. Hij krijgt hulp van politieman Jonas Holly. Maar er is één iemand die Jonas niet vertrouwt, en dat is Steven Lamb...

Literaire thriller
A.W. Bruna Uitgevers