De eerlijke vinder

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Op een koude lenteochtend verdwijnt de dertienjarige Jess Took uit de auto van haar vader. In eerste instantie denkt deze dat zijn dochter er zelf vandoor is gegaan, maar dan vindt hij een briefje op het stuur: Jullie houden niet van haar.

Het zal niet bij deze ontvoering blijven. In een lange hete zomer valt er een donkere schaduw over Exmoor, waarin kinderen lijken te verdwijnen. Inspecteur Reynolds heeft de zware taak om de dader te vinden. Hij roept de hulp in van de lokale politieagent Jonas Holly, maar die heeft zijn eigen persoonlijke drama dat hij moet verwerken. Er is bovendien één persoon die denkt dat Jonas zelf niet te vertrouwen is. Tiener Steven Lamb heeft daar ook alle reden toe...

De eerlijke vinder is na Rusteloos land en De duistere kant het slotdeel van de Exmoor-trilogie. Het is eerder verschenen onder de titel Verdiende loon.

Literaire thriller
A.W. Bruna Uitgevers