De geheimen van Minnie Gray

De geheimen van Minnie Gray

Rank 2605 Gelezen 63 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 129 Favoriet 0 Recensies 3
Feelgood   Topics 0

Minnie Gray is een heel normale vrouw – en een spionne voor de Britse overheid

Engeland, 1928. Het enige wat er van Minnie Gray wordt verwacht, is dat ze een leuke man ontmoet, met hem trouwt en een paar kinderen op de wereld zet. Maar Minnie denkt daar zelf heel anders over. Zij wil iets van de wereld zien. Dan komt er op een dag uit heel onverwachte hoek een kans om inderdaad haar stempel te drukken op de wereld om haar heen: ze wordt gerekruteerd als spionne voor de Britse overheid.

Na haar uiterst geheime training infiltreert Minnie in de communistische beweging in Londen. Ze raakt steeds dieper verwikkeld in allerlei bedreigende situaties en voelt zich steeds verder geïsoleerd van haar normale leven. Ze begint zich af te vragen of ze dit gevaarlijke dubbelleven wel kan volhouden. Iedereen weet namelijk dat de Russische regering genadeloos afrekent met iedereen die ze maar een klein beetje wantrouwt. Wat zal er van haar worden als ze door de mand valt?

Feelgood
Esoterische en spirituele roman