De gelukkige (The Lucky One)

De gelukkige (The Lucky One)

Rank 372 Gelezen 7 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 45 Favoriet 1 Recensies 1
Feelgood Spots 1   Topics 0

The Lucky One werd verfilmd met Zac Efron en Taylor Schilling in de hoofdrollen
‘Zet je tissuebox maar klaar, want tranen gegarandeerd!’ ????? Chicklit.nl
Als marinier Logan Thibault tijdens een missie in Irak een foto vindt van een glimlachende jonge vrouw, stopt hij die in zijn zak om hem terug te kunnen geven aan de rechtmatige eigenaar. Maar zolang niemand zich meldt, houdt hij de foto bij zich. Na een tijdje begint het Logan op te vallen dat hij meer geluk heeft dan anders: hij wint het ene na het andere spelletje poker, en bij een hevig gevecht komen twee collega’s om, maar blijft hij gespaard. Zou de foto werken als een soort geluksamulet?
Terug in Colorado kan Logan de foto – en de vrouw die erop staat – maar niet uit zijn hoofd zetten en hij besluit haar te gaan zoeken. Als hij haar vindt, wordt hij totaal overrompeld door de enorme aantrekkingskracht die hij voelt. Elizabeth, een kwetsbare maar sterke gescheiden moeder van een zoontje, is zonder twijfel de vrouw van zijn dromen. Ze krijgen een gepassioneerde, stormachtige relatie, maar Logan zwijgt over het bestaan van de foto. Die beslissing zal hij al snel betreuren, want als de waarheid aan het licht komt, zijn de gevolgen niet te overzien.
De pers over de boeken van Nicholas Sparks
‘Wat het meest beklijft zijn de diepmenselijke empathie van de auteur en de vele levensinzichten die hij zijn personages meegeeft.’ Noordhollands Dagblad
‘Een prachtig boek met aardige en duistere personages, verborgen geheimen en een geweldige dramatische climax.’ Novelicious.com
‘Een van de mooiste dingen aan het lezen van een roman van Sparks is… dat je elke keer de kans krijgt om opnieuw verliefd op hem te worden.’ The Guardian

Romantiek
Boekerij
07 november 2019

Door lezers

Feelgood Café / Nieuwe boeken in november - Waar kijk jij naar uit?
03 november 2019 19 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Zoet als honing.

door: Peter Marks 1 like
Je moet je wel rot schamen als je betrapt wordt tijdens het begluren van naakt zwemmende meisjes. Des temeer als blijkt dat er ook nog foto’s van hen zijn gemaakt. Dat overkomt hulpsheriff Keith Dayton. Hij is degene die stond te gluren en werd betrapt door Logan Thibault. Die confrontatie komt...