De gloriedagen van Walter Gom

Gelezen 117 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 69 Favoriet 8 Recensies 10
Literatuur & Romans Artikelen 2 Spots 2   Topics 0

De 26-jarige Iris Hauser begint met haar vreemde, intrigerende buurman Walter Gom een adviesbureau. Dat wordt een groot succes. Walter Gom heeft een oplossing voor elk probleem. Op zijn eigen onorthodoxe wijze helpt hij uitgebluste schrijvers, mislukte kunstenaars en stuurloze acteurs en vastgelopen huwelijken.

Het BIB (Briljante Ideeën Bureau) verovert Nederland en het succes reikt zelfs tot in de hoogste maatschappelijke kringen.

Wanneer een advies aan een minister volledig uit de hand loopt, beginnen de media een klopjacht op de mysterieuze adviseur. Wie is Walter Gom eigenlijk?

Over De gloriedagen van Walter Gom:

'Walter Gom is onvergetelijk! Kon niet stoppen met lezen!' Sjoerd Agterhof, Boekhandel Jaspers

'Met zijn ogenschijnlijk simpele adviezen wist Walter Gom mijn hart te stelen.' Mabel van Zijl, Boekhandel Veenendaal

'Een boek met twee gezichten! Walter Gom is een modern orakel van Delphi. Knap opgezet. Met veel genoegen gelezen.' Wim Krings, Boekhandel Krings

'Intrigerend en tegelijkertijd inspirerend.' De Telegraaf

Luitingh Sijthoff
17 februari 2015
17 februari 2015

Een modern sprookje

door: Nikkie Jessen 1 like

Uitgeverij Luitingh-Sijthoff noemt De gloriedagen van Walter Gom ‘het leukste boek van het jaar’. De uitgeverij had vorig jaar een grote bestseller te pakken met Het Rosie Project en heeft er dus verstand van. Maar kan de debuutroman van de Nederlandse Marcel Vaarmeijer (1963), die eerder een...

Reacties op: De gloriedagen van Walter Gom