goedemamadipsaus

De goede mama

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 0
Artikelen 1 Newsroom 1   Topics 0

Alle boeken van de wereld kunnen je niet voorbereiden op het moederschap. Moederschap is intens, meedogenloos en boeiend, in alle betekenissen van het woord. Met vallen, opstaan en veel tranen sla je je als moeder door elke dag heen. Moederschap is liefde, moederschap is verlies, moederschap is slapeloze nachten, moederschap is zorgen en nog veel meer. Hoewel moederschap een universele ervaring is, is er weinig bekend over de particuliere ervaringen van vrouwen met een migratieachtergrond. In De goede mama: 12 visies van moeders van kleur vertellen moeders van kleur uit heel Nederland over hun strijd, ervaringen, verliezen, hoogtepunten en pijnpunten van het opvoeden van kinderen van kleur in Nederland. Zij gebruiken daarvoor hun eigen woorden en belevingswereld. Een kennismaking met verschillende werelden waarin we gastvrij zullen worden ontvangen.

Business & Management
Zwangerschap en opvoeding algemeen (populair)
Uitgeverij Pluim
27 oktober 2021