De huisgenoot

De huisgenoot

Rank 185 Gelezen 16 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 92 Favoriet 1 Recensies 3
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
‘De huisgenoot is een niet neer te leggen pageturner.’**** – VN Detective en Thrillergids

‘Ik kan De huisgenoot niet genoeg aanbevelen. Het eerste boek sinds lange tijd waar ik mijn nachtrust voor heb opgeofferd.’ – The Canberra Times

Journaliste Olive Groves werkte als junior-verslaggever aan het verhaal van ‘De moord op de huisgenoot’, en raakte geobsedeerd door de zaak. Nu, negen jaar later, wordt de huisgenoot die vermist werd, dood aangetroffen op een afgelegen terrein. Oli krijgt het verhaal opnieuw toegewezen, alleen zal ze dit keer, tegen haar zin, moeten samenwerken met de jonge betweter Cooper, een bekende podcastmaker.

Oli en Cooper ontdekken nieuwe feiten over de drie huisgenoten en verborgen geheimen komen boven tafel. De onthullingen brengen Oli terug naar de dood van de eerste huisgenoot en dwingen haar om trauma's en onzekerheden uit het verleden onder ogen te zien.

Wat is er die nacht echt gebeurd tussen de drie huisgenoten? Oli bijt zich vast in haar zoektocht naar de moordenaar…

Literaire thriller
Uitgeverij Marmer B.V.