Het duistere meer

Rank 6274 Gelezen 217 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 181 Favoriet 5 Recensies 18
Thrillers & Spanning Spots 3   Topics 0

‘Een pageturner die zowel spannend is als tot nadenken stemt.’ – Publishers weekly

In het meer bij het Australisch stadje Smithson wordt het lichaam van de beeldschone Rosalind Ryan gevonden. De jonge vrouw is vermoord en op de plaats delict drijven rode rozen. Rechercheur Gemma Woodstock van de plaatselijke politie doet er alles aan om op de zaak gezet te worden en daarom verzwijgt ze dat ze de vermoorde vrouw kent: ze heeft jaren geleden met haar op de middelbare school gezeten. Maar dat is niet het enige wat Gemma probeert achter te houden. Naarmate het onderzoek dieper graaft in het verleden van Rosalind, dreigen er meer geheimen aan het licht te komen, geheimen die beter verborgen hadden kunnen blijven.

Literaire thriller

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Linda

Kees van Duyn Hebban Recensent

Aardige aanzet van drieluik

door: Kees van Duyn

Ze heeft altijd al graag gelezen en als tiener is Sarah Bailey begonnen met het schrijven van verhalen. Terwijl ze op de universiteit zat, schreef ze een half manuscript, dat overigens nooit voltooid is. Ze kwam in de reclamewereld terecht en tijdens een zwangerschapsverlof, het was inmiddels tien...

Reacties op: Het duistere meer