De Jakobsladder

De Jakobsladder

Gelezen 3 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0
Het is dit jaar 50 jaar geleden dat de eerste man voet zette op de maan. In het Koninklijk Museum voor Kunst en Geschiedenis gebeuren een paar rare dingen. De Vandiesel Company moet erheen.

Tegelijkertijd ontdekt een man dat zijn vader (een cameraman voor de BRT in 1969) iets te maken heeft gehad met de maanlanding en in Bath (UK) is ‘overleden’.

Dit roept heel wat vragen op. Is de maanlanding echt gebeurd? Wat heeft de cameraman in het museum gezien of gefilmd? Is de Jakobsladder op de toren van de kathedraal van Bath enkel en alleen een godsdienstig symbool of schuilt er meer achter? Welke rol speelden Broadway, Woodstock en nog een paar andere steden in 1969?
Borgerhoff & Lamberigts
28 juni 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,99 Bestel het e-book € 17,99

Lezersrecensies (2)

origineel en geniaal plot

door: Heleen van der Velde 2 likes
Een geniaal plot, zodanig dat je met vragen over de maanlanding in 1969 achterblijft. Zeer origineel. De Jakobsladder is mijn kennismaking met The Vandiesel Company, een spionagegroep in België, samengesteld met interessante personages. Allen spionnen met eigen talenten en persoonskenmerken,...

Well, heaven and hell came together that night. Only for you this time.

door: hugo van der wildt 1 like
The vandiesel company is een groep van 10 personen die alle problemen oplost voor de overheden. Verschillende nationaliteiten en achtergronden. Dit alleen al om alle leden uit elkaar te houden en hun relaties dat vergt reeds al wat van de lezer. Voor mij wat vergelijkbaar met het A team. The...