De Kater Achterna

In De Kater Achterna kruipt Nikki Roeyen weer in de huid van zijn hoofdpersonage en zijn beste vriend, Bjorn. Er zijn ondertussen negen maanden verstreken na de schokkende gebeurtenissen aan het einde van het eerste boek. Er heeft zich echter een groot zwart gat genesteld in het geheugen van het duo, zodat ze zichzelf niet kunnen verdedigen tegen de beschuldigingen die tegen hen worden geuit. Verder beleven ze weer een nieuwe avontuur, ditmaal in de Franse hoofdstad. Een boomlange bekende voetballer, nijlpaarden stoelgang en 's werelds eerste dildo passeren allemaal de revue.
In dit vervolg op Alle Remmen Los nemen zelfspot en sarcasme weer de bovenhand en lijkt het of onze helden niet veel geleerd hebben van hun eerdere fouten. Houden ze dit vol?

Is De Kater Achterna het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Kater Achterna