De kracht van samen

Corona: het virus dat ons leven op zijn kop zette. Dat deze crisis grote invloed heeft op ieder individu valt niet te ontkennen, maar voor ieder beroep betekende dit weer wat anders. Wat de persoonlijke gevolgen ook zijn, iedere beroepstak wordt in het zonnetje gezet met een gedicht. Met melodieuze zinnen wordt een eerbetoon gebracht aan eenieder die heeft moeten omschakelen tijdens de coronacrisis. Vooral uit dankbaarheid voor al wie beseft dat we alleen samen sterk staan. Maar ook als de crisis voorbij zal zijn, biedt dit een bijzonder aandenken. Van poetsvrouw tot arts; waarbij het doel is iedereen in het zonnetje te zetten in een donkere tijd die we voor altijd zullen blijven onthouden.Een deel van de opbrengst gaat naar Kom op tegen Kanker.

Is De kracht van samen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De kracht van samen