De kunst van de eenvoud

Culinair   Topics 0
Als eenvoud een kunst is, dan is Dominique Loreau een meester. Dominique Loreau heeft jarenlang in Japan gewoond en is geïnspireerd door de oosterse filosofie. Ze ontdekte de schoonheid van een goed geleefd leven door de kunst van eenvoud. Haar levensstijl berust op het principe van 'minder is meer' en doordringt alle gebieden van het bestaan, van het materiële tot het spirituele. Ze legde haar filosofie vast in dit baanbrekende boek dat een enorme bestseller was in haar geboorteland Frankrijk en nu voor het eerst in het Nederlands beschikbaar is. Vereenvoudig uw huis, maak uw garderobe leeg, verlaat dwangmatige aankopen, eet zuiniger maar beter, zorg voor uw lichaam en geest. Van de kunst om je goed te voelen in je huis tot de kunst om je goed te voelen in je lichaam. Dit boeiende boek zal je leven transformeren en je meenemen op een krachtige reis naar geluk. Je zult je energieker, zelfverzekerder en vrijer voelen. Je zult de essentie ontdekken van echt leven en hoe je een meer geconcentreerd leven kunt leiden. Een vol plezier, duidelijkheid en tevredenheid.
Culinair
Borgerhoff & Lamberigts