De liefde van het volk

Reacties op DE LIEFDE VAN HET VOLK:
*Goddelijk meesterwerk. -Johnny Depp
*James Meeks magnifieke en schitterend geschreven boek slaagt erin tegelijk eenvoudig en diepzinnig te zijn, in een foutloos evenwicht tussen wreedheid en menselijkheid. - Antony Beevor
*Nóg beter dan Ian McEwan. - Maarten 't Hart
*Dit is het beste werk van een Europese auteur dat ik ooit ben tegengekomen. - Irvine Welsh
*Groots, woest en op een adembenemende manier ánders, verteld met griezelige beheersing. - Michel Faber, auteur van Lelieblank, scharlakenrood
*[...] afwisselend grimmig, humoristisch, meedogenloos en terloops [...] draagt het drama van de hele twintigste eeuw in zich. - de Volkskrant
*[...] een gedurfd en geslaagd portret van de januskop van de revolutionair. - Humo
*Want met zijn [...] boek treedt Meek wel degelijk in de voetsporen van Tolstoj, Dostojevski en Tsjechov. - Boek
*Een meeslepende roman die het Kwaad huiveringwekkend mooi, soms zelfs geestig weet uit te beelden. - Trouw
*[...] een overrompelende leeservaring. - VPRO Gids
*[...] een meesterlijk verslag vanuit de oorlogsgebieden van de ziel. - Het Parool
*[...] een roman die verbijstert in zijn originaliteit, betovert met zijn woordkunsten en je emotioneel raakt tot op het bot. - De Morgen

Recensies (1)

Is De liefde van het volk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De liefde van het volk