De magische apotheek 3

De magische apotheek 3

Rank 7173 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

Lucie is een sentifleur. Dat betekent dat ze geuren niet alleen kan ruiken, maar ook kan voelen. Maar waar komt deze kracht vandaan? En hoe kan ze leren ermee om te gaan? Lucie wil niets liever dan de antwoorden op deze vragen vinden, maar ze heeft grotere zorgen. Syrell de Richemont, de leider van de Eeuwigen, wil overal ter wereld nieuwe magische apotheken openen én ook de geurtjes gaan verkopen, waar de wereld niet beter op wordt.

Samen met haar vriend Mats reist Lucie naar Parijs om de plannen van Syrell te dwarsbomen. In de stad van de liefde liggen echter talloze gevaren op de loer. En Lucie ontdekt bovendien dat de antwoorden waar ze naar op zoek is in de handen van haar vijand liggen…

‘Een boek vol avontuur, beeldend geschreven, met fijne en herkenbare personages en ik denk echt dat veel kinderen met plezier dit boek zullen lezen. Van mij dus 5 magische sterren!’ Perfecteburenleesclub.blogspot.com

Kind & Jeugd
De magische apotheek (3)