De mensen leven niet allemaal op dezelfde manier

De mensen leven niet allemaal op dezelfde manier

Rank 2421 Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Artikelen 2   Topics 0
Twee jaar zit Paul Hansen in Montreal in de gevangenis. Hij deelt zijn cel met Horton, een hell’s angel die van moord wordt beschuldigd. Hansen, de zoon van een in Toulouse neergestreken Deense dominee en een beeldschone Franse bioscoopuitbaatster, heeft in Canada te maken gekregen met een dramatische gebeurtenis waarover we langzaam meer te horen krijgen. In Montreal is Paul Hansen aangesteld als beheerder van L’Excelsior, een appartementencomplex waar hij zijn primaire verantwoordelijkheden dagelijks overstijgt door eenzame en benarde zielen hulp en troost te bieden. Ter ontspanning maakt hij samen met zijn vrouw Winona, een pilote van half indiaanse afkomst, lange vluchten door het Canadese luchtruim. De aanstelling van een nieuw bewindvoerder in L’Excelsior is de voorbode van een aantal incidenten die Hansens leven grondig zullen veranderen en hem in de gevangenis zullen doen belanden.
De Arbeiderspers
19 mei 2020
9789029541923 , 9789029542159

Lezerswaarderingen

Artikelen over De mensen leven niet allemaal op dezelfde manier

Boeken in de media #5
22 mei 2020 1 reactie