De ontdekking

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

‘Cobens thrillers staan op eenzame hoogte.’ Algemeen Dagblad

Simon en Ingrid zijn wanhopig op zoek naar hun dochter Paige, die onder invloed van haar vriend Aaron aan de drugs is geraakt en van huis is weggelopen. Hun zoektocht voert hen naar de duistere onderwereld van drugs en criminaliteit. Als blijkt dat Aaron is vermoord en iemand het ook op Ingrid heeft voorzien, komt alles in een stroomversnelling.

Simon blijft vertwijfeld naar zijn dochter zoeken, weigert zich af te laten leiden en stelt daarbij zijn leven in de waagschaal. Dan ontmoet hij Elena Ramirez, een privédetective die is ingeschakeld om de verdwijning van een andere jongere te onderzoeken. Samen komen ze op het spoor van een sekteachtige organisatie die het daglicht niet kan verdragen.

In de pers

‘Coben is gewoon een van de allergrootsten aller tijden.’ Gillian Flynn

‘Een juweeltje van een thriller met verrassende wendingen, goed opgebouwde spanning, humor, scherpe dialogen en een doortimmerde plot. Een echte aanrader.’ Nederlands Dagblad

‘Geweldig. Ik ben jaloers.’ Stephen King

Spannende boeken algemeen