De ontembare wil van Lady Harewood

De ontembare wil van Lady Harewood

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0

Een onweerstaanbaar historisch avontuur vol romantiek, actie en politieke intrige
Voor de fans van Bridgerton, Poldark en Outlander
1817. Lady Hester Harewood is in veel opzichten een ongewone dame. Ten eerste kan ze goed overweg met de pistolen in haar vaders wapenkamer. Ten tweede is ze blijkbaar de enige vrouw in het Verenigd Koninkrijk die níét staat te springen om te worden uitgehuwelijkt. En dan is er nog haar vader, de befaamde kapitein Harewood. Hester weet dat hij een belangrijke rol speelde in de Slag bij Trafalgar en zich daarmee tot vijand van Frankrijk heeft gemaakt.
Als adellijke vrouw van huwbare leeftijd blijft Hesters leven ver weg van politieke zaken, totdat een groep Franse soldaten hun huis binnendringt en Hester gevangenneemt. Hester zal al haar sluwheid moeten gebruiken om te ontsnappen en te overleven in een wereld vol dodelijke intrige. Gelukkig biedt de onweerstaanbare graaf Jack ‘Crow’ Crowlas een helpende hand. Maar de graaf heeft zo zijn eigen problemen…
In de pers
‘Weelderig, duister, compleet overtuigend en hartveroverend romantisch.’ Ruth Ware
‘Morans gepassioneerde, slimme en avontuurlijke romans zijn de perfecte combinatie van actie en zinderende romantiek.’ The Guardian
‘De heerlijke plot is al voldoende reden om dit boek te lezen, maar de geweldige schrijfstijl en levensechte personages maken het een must read. Vooral de levenslustige heldin Hester is een vondst: ze spat van de pagina’s.’ Daily Mail
‘Intrige, moord, liefde, verraad – ik kon het niet wegleggen!’ Diney Costeloe
‘Een razend spannend, meeslepend, romantisch avontuur dat je aan de pagina gekluisterd houdt.’ Rowan Coleman
‘Wie graag van zijn sokken wordt geblazen door een romantisch avontuur kan zijn hart ophalen aan dit geweldige debuut dat een combinatie is tussen Georgette Heyer en Poldark.’ iNews

Historische roman (populair)
Boekerij