De ontvoering

Young adult   Topics 0
Twee populaire YA-auteurs bundelen de krachten in een episch tweeluik, voor fans van Sarah J. Maas en Leigh Bardugo.

Wren is van jongs af aan getraind om de moord op haar ouders te wreken. Het plan is dat ze stiekem de plaats van haar tweelingzus zal innemen nadat die is ontvoerd door haar handlanger. Ze zal er alles aan doen om aan de macht te komen en zo de kleine groep heksen bij wie ze is opgegroeid te beschermen.
Rose heeft altijd geleerd dat een prinses nu eenmaal bepaalde verantwoordelijkheden heeft, en dat betekent ook dat ze moet trouwen met de kroonprins van een wreed naburig koninkrijk. Ze is bang voor het leven buiten de paleismuren, maar dat ze haar beschermde leventje al zó snel zou moeten achterlaten,  had ze niet verwacht.
Twee zussen, bij de geboorte gescheiden, leren elkaar eindelijk kennen, maar de kennismaking verloopt niet helemáál naar wens… Voor wie is de kroon?
Over het werk van Catherine Doyle en Katherine Webber:
‘Een schitterende schrijfstijl, geweldige personages en een spannend plot: dit is prachtig!’ The New York Times
‘Katherine Webber weet hoe je tieners moet bereiken.’ The Observer

Young Adult