De passievrucht

Rank 5359 Gelezen 1247 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 81 Favoriet 43 Recensies 19
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 9 Spots 2 Hebban 1000 622   Topics 0

Wat gebeurt er als je als vader van een dertienjarige zoon ontdekt dat je al je hele leven onvruchtbaar bent? Die vraag is het intrigerende beginpunt van De passievrucht. Op zijn zoektocht naar de biologische vader van zijn zoon Bo neemt de verteller de lezer mee op een reis door zijn verleden. Alles wat hij al die jaren over zichzelf en over zijn leven heeft geloofd moet hij heroverwegen. En hij zal antwoorden moeten geven op vragen die hij liever nooit had gesteld. Wat weet je eigenlijk van degenen die je liefhebt? Hoe goed ken je hen die je het meest na zijn?

De passievrucht werd bekroond met de Generale Bank Literatuurprijs en groeide uit tot een wereldwijde bestseller.

'Een rasschrijver... van het begin tot het eind een meeslepend boek.' - HP/De Tijd
'Een spannende, zeer ontroerende roman, met groot schrijverschap geschreven.' - de Volkskrant

Pockets literaire fictie
Literaire fictie algemeen