De perfecte relatie

Als Mirthe, een jonge personeelsfunctionaris, tijdens haar werk in contact komt met de directievoorzitter van het bedrijf, Robbert Versluis, merkt ze dat hij erg geïnteresseerd is in haar. Hij is invloedrijk, vermogend en enorm aantrekkelijk en na enkele korte gesprekken wordt ze hopeloos verliefd op hem. Moet ze haar jeugdliefde waarmee ze op het punt staat van trouwen, verlaten om dit spannende avontuur aan te gaan? Als ze na een heftige innerlijke strijd,voor deze op het oog perfecte man kiest, blijkt dat de relatie minder perfect is dan ze verwacht had....

Ingrid Rensen(1970) debuteert in 2013 met haar eerste roman 'De perfecte relatie'. In 2011 heeft ze het autobiografisch boek 'We zouden samen fietsen en sprookjes lezen' geschreven over haar meervoudig gehandicapte dochter. Daarvoor is ze bij het tijdschrift Vriendin een jaar columniste geweest. Die columns zijn destijds gebundeld in 'Het moederdagboek.'
Schrijven is altijd Ingrids passie geweest. Nadat ze haar werk bij een reïntegratieburo moest beëindigen in verband met de zorg voor haar meervoudig gehandicapte dochter, is ze zich gaan richten op het schrijven van verhalen en momenteel wil ze zich gaan toeleggen op het schrijven van boeken.

Is De perfecte relatie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De perfecte relatie