Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

De perfecte zoon

'De perfecte zoon' is een nieuwe standalone bestseller van thrilleridool Freida McFadden
‘Mevrouw Cass, we hoopten dat uw zoon een paar vragen zou kunnen beantwoorden over het meisje dat gisteravond verdween...’ Erika heeft een perfect gezin, totdat er op een avond twee rechercheurs op haar stoep staan. Een middelbare scholiere is vermist. En Erika’s tienerzoon is de laatste die het meisje levend zag. Erika heeft altijd iets duisters gezien in haar ogenschijnlijk perfecte zoon. Ze wil geloven dat hij onschuldig is, maar als het bewijs zich opstapelt, kan ze de waarheid niet ontkennen – misschien heeft hij wel het ondenkbare gedaan.
'OMG, she did it again. Ik ben in een paar uur door dit boek heen geblazen.' ***** Goodreads.nl
'Freida’s boeken maken je verslaafd en laten je in spanning tot de laatste pagina.' ***** Amazon.co.uk
'Neeee, het kan gewoon niet zo eindigen, ik moet het weten! Wat verschrikkelijk goed, er MOET een vervolg komen.' ***** Goodreads.nl
'TOPBOEK!!!!! Wat ontzettend knap bedacht….. Spannend van de eerste toch de laatste bladzijde. Geniaal gewoon! Chapeau.' ***** Jana, Hebban.nl
Toon details

Is De perfecte zoon het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op De perfecte zoon

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.