De P.S. I Love You Club

Rank 7940 Gelezen 289 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 221 Favoriet 11 Recensies 16
Feelgood Lijsten 3 Spots 6 Top25's 1   Topics 0

Wanneer Holly Kennedy wordt benaderd door de P.S. I Love You Club wordt haar rustige leven op zijn kop gezet. Geïnspireerd door de brieven van Holly’s overleden man wil de club dat Holly hen helpt met het schrijven van hun eigen afscheidsbrieven. Als Holly één ding niet wil, is het teruggaan naar het verdriet van toen. Nu, zeven jaar later, wil ze juist vooruitkijken. Maar Holly leert leden van de club toch kennen en ze beseft dat wanneer je van iemand houdt, er altijd nog iets te zeggen valt...

Luitingh Sijthoff
10 oktober 2019
10 oktober 2019

Sanne de Graaf Hebban Recensent

Na de dood volgen nieuwe herinneringen

door: Sanne de Graaf 1 like

De Ierse Cecelia Ahern (1981) brak in 2004 door met het boek P.S. I Love You, dat ze op 21-jarige leeftijd schreef. In de boeken die volgden heeft Ahern vaker aandacht voor verlies en verdriet en nu is er dan eindelijk het langverwachte vervolg op haar emotionele, verfilmde bestseller.

Zeven jaar...

Reacties op: De P.S. I Love You Club