De radicale uitbanning van haast

De radicale uitbanning van haast

‘Wie ben ik aan het worden?’ Dat was de vraag die John Mark Comer bezighield. Zijn leven leek succesvol, maar vanbinnen zag het er heel anders uit. Tot een mentor hem confronteerde met deze woorden: ‘Ban meedogenloos de haast uit je leven. Haast is de grote vijand van het geestelijke leven.’

Het was niet het antwoord dat hij verwachtte, maar wel het antwoord dat hij nodig had en nog steeds heeft. Te vaak bestrijden we alleen de symptomen van de onrust van onze moderne wereld in plaats van te proberen de oorzaak ervan te achterhalen.

In dit boek geeft Comer een roadmap om emotioneel en geestelijk fit te blijven in de chaos van deze moderne wereld. De radicale uitbanning van haast is een indringend, overtuigend pleidooi tégen haast en vóór een langzamere, eenvoudigere manier van leven.

Een bestseller in de Verenigde Staten!

John Mark Comer is een jonge predikant en auteur uit de VS die actuele thema’s in het perspectief van het christelijk geloof beschrijft. Zijn stijl is populair en voor breed publiek toegankelijk.

Mens & Maatschappij
Mens en maatschappij algemeen
Ark Media
21 maart 2022
21 maart 2022

Reacties op: De radicale uitbanning van haast