De Regenboog

De regenboog

Marjolein en haar man Bart Dekker worden eigenaar van een oude, verlaten school en verbouwen het voor kunstenaars. Maarten maakt prachtige voorwerpen uit hout. Hij is een goede vriend van het echtpaar. Mieke Vermeulen is een begaafd beeldhouwster zonder zelfvertrouwen, die probeert inhoud te geven aan haar leven. Ze heeft veel moeite om haar juiste weg te kiezen. Fientje Jansen heeft samen met haar overleden man voor veel pleegkinderen gezorgd. Na zijn dood zocht ze een nieuwe levensinvulling en vind die in de Regenboog. Leonieke Van der Meer tovert de meest fantastische taferelen op canvas. Ze ziet eruit alsof ze er zelf vandaan is gekomen, maar heeft nogal moeite met het dagelijkse leven. Ze houdt van iedereen, maar niet van zichzelf. Laura Kramer is schoolvervoer taxichauffeur en fladdert heerlijk door het leven. Haar leven staat op de kop wanneer Fay in haar leven komt. En wat moet ze nu met schooldirecteur Jeroen Bloemenkamp en zijn twee belhamels Timo en Dustin? Zo houdt ze steeds minder tijd over voor het creëren van sieraden.

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen